Статия
Временни приeмни - Лято 2012
Комисията за защита на потребителите (КЗП) обяви отварянето на допълнителни приемни на българското черноморие по време на активния летен сезон. Потребителите ще могат да се обърнат към временните приемни за разрешаването на всякакви потребителски проблеми и конфликти, възникнали с търговците по морето.
К.К. АЛБЕНА
ХОТЕЛ”ДОБРУДЖА”, ОФИС 4 /ПЕРГУЛА/
ТЕЛ. 0579 6 20 07
Работно време от понеделник до петък от 10.00 до 12. 30 ч
К.К. ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ
АДМИНИСТРАТИВНА СГРАДА НА ”ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ” АД, ЕТ.2, СТАЯ 200
ТЕЛ.052 35 62 17
Работно време от понеделник до петък от 10. 00 до 12. 30 ч
ГР. ВАРНА
УЛ.”ВЛАДИСЛАВ ВАРНЕНЧИК ” № 112, ЕТ.4
ТЕЛ. 052 603 778
Работно време от понеделник до петък от 9.00 до 17.30
К. К. СЛЪНЧЕВ БРЯГ
Административна сграда АД „Слънчев бряг”
тел: 0554/22106
Работно време:
От понеделник до петък от 10,00ч. до 16,00ч.
ГР. СОЗОПОЛ
ул.Хан Крум №2
тел: GSM: 0894849412 ст.инсп.Валентин Белчев
Работно време:
понеделник, сряда и петък от 09,00ч. до 17,30ч.
ГР. ПРИМОРСКО
сградата на Общината, Туристически информационен център
тел: 0550/32466
GSM: 0894849412 ст.инсп.Валентин Белчев
Работно време:
понеделник, вторник и четвъртък от 09,00ч. до 17,30ч.
ГР. БУРГАС
ул.Цар Калоян №16
тел: 056/841246
Работно време от 9.00 до 17.30
Дарение
За да можем да доставяме още полезна информация и тестове имаме нужда от вашата подкрепа.
Дори най-дребната сума ще ни помогне да бъдем още по-полезни, защото заедно сме по-силни.
Дарете
Коментари ( 1 общо )
ivan_l
Здравейте,
Надявам се това Ваше начинание да е било успешно, защото лично аз съм разочарован от офиса Ви в Бургас. В комплекс "Елениете" аз и семейството ми попаднах ме в доста неприятна ситуация за което на 25.07.2012 ми се наложи да се обърна към Вас за съдействие, за което се обадих на централния телефон в София. От там ме насочиха към офиса Ви в Бургас, където се обадих, записъха ми проблема и телефона за връзка и ме увериха, че колега отговарящ за района максимално бързо ще се свърже с мен. Между временно от администрацията на комплекса след като видяха, че започнах да Ви звъня и да търся съдействие стигнахме до някакво задоволително споразумение, тръгнах ме си от там и аз общо взето забравих за проблема и да подам официална жалба към Вас. Но за съжаление ми остана разочарованието от офиса Ви в Бургас и колегата Ви, който трябваше да се свържи с нас и да ни съдейства, който и да е той.
С уважение,
Иван Люцканов
Написан на: 30/08/2012 12:44 Докладвай този коментар
anonymous