Статия
Награди за най-лош продукт
На 18-ят Световен Конгрес, организиран от Потребителския Интернационал (Consumers International) в Сидни, Австралия от 29 до 31 октомври 2007, се връчиха световните награди за най-лош продукт. Целта на наградите бе да се привлече вниманието върху компании, които продават ниско-качествени продукти или се възползват от потребителите чрез неетична пазарна политика.
Трети подгласник е компанията за детски играчки Мател (Mattel) заради възпрепятстване разследване на Американския конгрес и избягване на отговорност за спирането на 21 милиона продукти.
Втори подгласник са зърнени храни Келогс (Kellogg’s) за рекламите на продукти, предназначени за деца и използващи популярни анимационни, филмови и видео игри герои, които обаче имат високо съдържание на захар и сол.
На второ място се класира Кока-Кола (Coca-Cola) за продажбата на бутилирана вода Дасани (Dasani), като признават същевременно, че вода се налива от същите източници както и чешмяната вода.
На първо място се класира фармацевтичната компания Такеда (Takeda Pharmaceuticals), възползвала се от пропуск в регулаторния апарат на САЩ и рекламирала приспивателни за деца, въпреки опасностите за здравето на децата.
Дарение
За да можем да доставяме още полезна информация и тестове имаме нужда от вашата подкрепа.
Дори най-дребната сума ще ни помогне да бъдем още по-полезни, защото заедно сме по-силни.
Дарете
Коментари ( 0 общо )
anonymous