Статия
Обучение
Обучение
На 25 и 26 октомври 2013 г. бе проведено обучение в гр. Ниш, Сърбия. Основната негова цел беше лицата, които осъществяват консултации на потребители в България и Сърбия, да имат необходими знания и насоки при налични сигнали за проблеми с пазаруване в другата държава - Сърбия и България. В обучението взеха участие представители на Българска национална асоциация Активни потребители, Център за защита на потребителите ФОРУМ Ниш, Градска организация на потребителите Лесковац, Университета в Ниш, неправителствени организации от Пирот и др. Специално участие в обучението взе зам. министър Лиляна Станкович от Министерство на външната и вътрешната търговия и телекомуникациите.
Основен лектор беше Игнат Арсенов - директор на Европейския потребителски център в гр. София, който представи на първо място начина на работа на Европейските потребителски центрове и след това бе направен преход към приликите и разликите с потребителските центрове, разкрити в рамките на настоящия проект. В рамките на обучението бяха проведени симулативни игри с участници за решаване на реални казуси.
Програмата на обучението, всички презентации, както и снимки можете да намерите по-долу.
Програма
Възможни проблеми, които могат да възникнат при пазаруване в чужбина. Статистика за тнсграничното пазаруване на европейско ниво.
Комуникация с потребителите. Как да я подобрим ?
Европейско законодателство за защита на потребителите.
Трансгранични потребителски центрове. Функции.
Комуникация с държавни органи. Събиране на информация.
Разглеждане на жалби от потребителски центрове.
Европейски добри практики в разрешаването на потребителски спорове.
Дарение
За да можем да доставяме още полезна информация и тестове имаме нужда от вашата подкрепа.
Дори най-дребната сума ще ни помогне да бъдем още по-полезни, защото заедно сме по-силни.
Дарете
Коментари ( 0 общо )
anonymous